عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 14 آذر 1391
بازدید : 926
نویسنده : Arash

  روزنامه ساندی تایمز چاپ لندن نوشت: اسرائیل هواپیماهای بدون سرنشین (پهباد) خود را در جمهوری آذربایجان در وضعیت آماده باش مستقر کرده است تا بتواند موشک های ایران را قبل از شلیک به سمت اسرائیل، مورد هدف قرار بدهد.

 
به نوشته این روزنامه، اسرائیل خود را برای مقابله با حمله پیش دستانه از سوی ایران آماده می کند. مقامات اسرائیلی می گویند در صورت حمله نظامی به تاسیسات هسته ای ایران، این کشور حملات موشکی را علیه اسرائیل انجام خواهد داد که در این صورت می توان از هواپیماهای بدون سرنشین مستقر در جمهوری آذربایجان برای نابودی این موشک ها قبل از شلیک آنها استفاده کرد.


:: موضوعات مرتبط: مجله سیاسی , ,
تاریخ : سه شنبه 23 آبان 1391
بازدید : 841
نویسنده : Arash
دلیل حضور بازیگر کتاب قانون در فیلم مستهجن
سه شنبه 23 آبان 1391   -  5:08 ب.ظ
دلیل حضور بازیگر کتاب قانون در فیلم مستهجن
دارین حمزه» دیگر در ایران شناخته شده است. او با «کتاب قانون» میری به سینمای ایران معرفی شد و بعد هم فیلم های «شکارچی شنبه» و «33 روز» را بازی کرد و حالا هم در پروژه «فرشتگان قصاب» ایفاگر نقش است.

«دارین حمزه» دیگر در ایران شناخته شده است. او با «کتاب قانون» میری به سینمای ایران معرفی شد و بعد هم فیلم های «شکارچی شنبه» و «33 روز» را بازی کرد و حالا هم در پروژه «فرشتگان قصاب» ایفاگر نقش است.



:: موضوعات مرتبط: مجله سیاسی , ,
تاریخ : سه شنبه 23 آبان 1391
بازدید : 1184
نویسنده : Arash

سریال «ویلای من» به کارگردانی مهران مدیری و سرمایه‌گذاری مؤسسه فرهنگی «گلرنگ رسانه» عصر روز شنبه 20 آبان‌ماه در منطقه ازگل کلید ‌خورد.
 

 
سریال جدید «مهران مدیری»


در افتتاحیه این سریال که برای توزیع در شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود، مهران مدیری در سخنانی با اشاره به لوکیشن سریال گفت: این محل یک ویلای متروکه با دیوارهای سفید بود که ما ظرف دو هفته، سه شیفت روی آن کار کردیم تا همه چیز آماده شود و به امید خدا، امروز ضبط سریال ویلای من آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: من نقش اصلی این سریال را به عهده دارم و از همان قسمت اول نیز در آن حضور خواهم داشت.

بازیگرانی نظیر سیامک انصاری، برزو ارجمند، عارف لرستانی، علی لک پوریان، هادی کاظمی، الیکا عبدالرزاقی و... در این سریال بازی خواهند داشت.

بازیگران جدیدی از جمله آتنه فقیه نصیری، کمند امیرسلیمانی، رابعه اسکویی و ... به این گروه پیوسته‌اند.

فیلمنامه این سریال را خشایار الوند و امیر مهدی ژوله در دست نگارش دارند و قرار است توزیع آن پس از تصویربرداری قسمت‌های نخست، به شکل کاملاً منظم و گسترده و با اطلاع‌رسانی «گلرنگ رسانه» آغاز شود.



:: موضوعات مرتبط: مجله سیاسی , ,
تاریخ : سه شنبه 23 آبان 1391
بازدید : 809
نویسنده : Arash
 
سه شنبه 23 آبان 1391   -  5:20 ب.ظ
 
 
 
قیمت انواع خودروهای داخلی 23/8/91 + جدول


:: موضوعات مرتبط: مجله سیاسی , ,
تاریخ : شنبه 18 شهريور 1391
بازدید : 348
نویسنده : Arash


کانادا سفارت ایران را تعطیل کرد
واکنش ایران به اقدام کانادا

سخنگوی وزارت خارجه، اقدام دولت کانادا در قطع روابط دیپلماتیک با ایران را غیر قابل توضیح دانست و گفت: حتما واکنش مناسبی به این اقدام دولت کانادا توسط دستگاه سیاست خارجی ایران داده خواهد شد.

رامین مهمان پرست سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در گفت وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: برگزاری بسیار موفق اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران با وجود فشارهای زیادی که کشورهای غربی و به ویژه دولت ایالات متحده آمریکا و هم چنین کانادا و رژیم صهیونیستی برای عدم حضور هیات های خارجی در کشور ما داشته اند و یا اصرار می کردند که سران کشورها و سازمان های بین المللی در تهران حضور نیابند باعث عصبانیت این دولت ها شده است و نمی خواهند قبول کنند در نبرد تمام عیار دیپلماتیک شاهد شکست بسیار سنگینی شده اند.

وی افزود: این کشورها می خواستند افکار مردم کشورهای غربی و کشورهای دیگر دنیا را به به سمتی منحرف کنند که ایران کشوری است که در انزوا به سر می برد. از پیشرفت ها به خاطر تحریم ها عقب افتاده است و یا مردم ایران به خاطر تحریم های دولت های غربی در وضعیت نامناسبی به سر می برند. با برگزاری بسیار خوب اجلاس سران در تهران و همیاری قابل تقدیر مردم کشورمان در برگزاری این اجلاس، این کشورها با وضعیت بدی مواجه شده اند و خودشان را در افکار عمومی مردم دنیا به ویژه کشورهای غربی نمی توانند پاسخگو ببیند و توضیحی برای اقدامات اشتباه و غیرحرفه ای خود که توسط رسانه ها دنبال شد، ندارند.

سخنگوی وزارت خارجه ایران تاکید کرد: این گونه اقدامات در راستای تحت الشعاع قرار دادن پیروزی دیپلماتیک وسیع ایران در اجلاس سران عدم تعهد است.



:: موضوعات مرتبط: مجله سیاسی , ,
:: برچسب‌ها: تعطیلی سفارت کانادا در ایران , کانادا , ایران , سفارت , تعطیلی ,
تاریخ : چهار شنبه 8 شهريور 1391
بازدید : 793
نویسنده : Arash

شیدائیان شهادت

شیدائیان شهادت
شیدائیان شهادت

 

نویسنده : رضا اسماعیلی


 

یادی از شهیدان رجایی و باهنر

روح بلند

جامع بودن و پرهیز از تنگ نظری در مسایل دینی و شرعی، رمز بزرگ موفقیت اهل دین به شمار می‏رود. رجایی، مرد میدان وظایف بندگی وانسانی بود که هیچ گاه به بهانه مسؤولیتی، از سایر مسؤولیت‏های خویش شانه خالی نمی‏کرد. او در عین این که رئیس جمهوری فعال و پرکار بود، پدری مهربان وهمسری فداکارو دلسوز نیز به شمار می‏آمد. یکی از دوستان وی می‏گوید: شبی که ساعت از 22 گذشته بود و قصد رفتن به منزل داشتیم، شهید رجایی را دیدم که درمقابل آینه موها و لباس‏هایش را مرتب می‏کند. با تعجب پرسیدم: این وقت شب نه دیداری داری، نه کسی ما را می‏شناسد، چه شده که خوب به سر و وضعت می‏رسی؟ تبسمی کرد و گفت: فلانی! خانواده بخشی از جامعه یا بهتر بگویم، در جای خود، یک جامعه کوچک است. انسان منضبط همان‏طور که صبح‏ها از منزل بیرون می‏آید و باید مرتب و آراسته باشد، وقتی شب به خانه برمی‏گردد هم باید همان‏طور پاکیزه، مرتب و آراسته باشد. اگر من و تو در طول روز مشکلاتی داشتیم، اعضای خانواده ما چه گناهی کرده‏اند که در بازگشت ما به منزل، با چهره خسته و درهم ریخته ما مواجه شوند؟»



:: موضوعات مرتبط: مجله سیاسی , ,
تاریخ : چهار شنبه 8 شهريور 1391
بازدید : 679
نویسنده : Arash

تخریب بزرگترین حرم شیعیان در شمال آفریقا

در سال های اخیر مفتی های  وهابی  بار ها فتوای  تخریب این امام زاده شریف را صادر کرده بودند ولی به دلیل مخالفت های مردمی و دفاع آنان از حریم امام زاده ، تروریست ها کار به جایی نبرده بودند . ولی با سوء استفاده وهابی ها از اوضاع نابسمان و آشفته ی امروز لیبی ، توانستند این جسارت عظیم را در برابر چشم مردم جهان انجام داده و چنین واقعه هولناکی را رقم بزنند .  

به گزارش شیعه آنلاین به نقل از فرهنگ نیوز، در سال روز تخریب قبرستان بقیع و شکستن قلب هزاران عاشق اهل بیت(ع) بار دگیر این واقعه هولناک تکرار و عرش الهی به لرزه در آمد . قلب جهان اسلام به ویژه تشیع بار دیگر توسط خنجر وهابی های سلفی پاره پاره شد و معروف ترین امام زاده شمال آفریقا و بزرگترین محل تجمع محبین اهل بیت(ع) در کشور لیبی با خاک ، یکسان گردید ولی این فاجعه به این جا ختم نشد و وهابی ها ،مزار این امام زاده شریف را تخریب و عمل قبیح نبش قبر را انجام داده  و به جسد ایشان جسارت های بسیاری روا داشتند . حرم "عبدالسلام الاسمر" امام زاده مظلوم از نوادگان کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) به عنوان بزرگترین قطب زیارتی شیعیان در کشور لیبی و شمال آفریقا به حساب می آمد که این واقعه عظیم در آن رخ داده و جهان اسلام را در بهتی عظیم فرو برده است .در این حادثه عظیم 30 نفر از شیعیان لیبی به شهادت رسیده و تعداد 212 نفر نیز مجروح و  به بیمارستان منتقل شده اند ، خبر ها حاکی از وخیم بودن حال تعداد زیادی از این مجروحان می باشد .


:: موضوعات مرتبط: مجله سیاسی , ,
تاریخ : چهار شنبه 8 شهريور 1391
بازدید : 584
نویسنده : Arash
همان طور که قبلا هم اعلام کرده بودم، اگر هدف بر طرف کردن کمبود بودجه و ناتوانی اقتصادی بحرین باشد، فروش مشروبات الکلی و تجارت جنسی به اندازه مورد نیاز، البته با اجازه ولی أمر، جایز است.
به گزارش شیعه آنلاین، شیخ «عیسی بن صالح» مفتی سرشناس سعودی در جدید ترین فتوای خود اعلام کرد: جایز است افرادی که از ناتوانی جنسی رنج می برند، فیلم های غیراخلاقی مشاهده کنند، به شرط اینکه بازیگران آن مسلمان باشند!


:: موضوعات مرتبط: مجله سیاسی , ,
تاریخ : چهار شنبه 8 شهريور 1391
بازدید : 438
نویسنده : Arash

واشنگتن تایمز با اشاره به برگزاري اجلاس عدم‌ تعهد در تهران اذعان کرد؛

واشنگتن تایمز با اشاره به برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهد در تهران نوشت:‌در مسابقه محبوبیت جهانی بین باراک اوباما و آیت‌الله خامنه‌ای، ‌آیت‌الله خامنه‌ای برنده است.

به گزارش مشرق به نقل از جام‌نیوز، روزنامه واشنگتن تایمز (Washington Times) با اشاره به برگزاری شانزدهمین اجلاس غیر متعهد ها در تهران و حضور سران اکثر کشورهای جهان و به ویژه بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل، در این نشست نوشت: «اوباما نه تنها دیگر در جهان محبوب نیست بلکه دیگر کسی از او نمی ترسد. چند روز قبل یکی از اتفاقات بسیار مهم در حوزه سیاست خارجی آمریکا رخ داد و آن اعلام سفر بان کی مون به تهران بود.»



:: موضوعات مرتبط: مجله سیاسی , ,
تاریخ : چهار شنبه 8 شهريور 1391
بازدید : 399
نویسنده : Arash

به گزارش بي باک به نقل از مهر، "نیر بارام" از نویسندگان و روزنامه نگاران صهیونیست در گفتگو با روزنامه آلمانی "فرانکفورتر روند شای" اظهار داشت : ما نگران هستیم که نخست وزیر اسرائیل بر سر حرف خود مانده و به ایران حمله کند. ما چنین اقدامی را غلط ارزیابی کرده و یک بحث عمومی درباره چنین اقدامی را خواستاریم. بحث درباره چنین مسئله ای نباید تنها به کارشناسان نظامی واگذار شود.

این نویسنده در بخش دیگری از این گفتگو افزود ساکنان سرزمینهای اشغالی از عواقب حمله نظامی علیه ایران و واکنش تهران به چنین اقدامی می ترسند.



:: موضوعات مرتبط: مجله سیاسی , ,
تاریخ : چهار شنبه 8 شهريور 1391
بازدید : 485
نویسنده : Arash

در حالی که با فرارسیدن فصل تابستان بسیاری از مردم به دلیل مشکلات اقتصادی و بالا بودن هزینه های موجود از مسافرت های تابستانی منصرف شدند پسر رئیس جمهور سابق کشورمان تور اروپا را برای ماه عسل خود در این فصل انتخاب کرد .

به گزارش سرویس سیاسی صراط اسفند ماه سال گذشته بود که خبر عقد تنها فرزند پسر سید محمد خاتمی در مراسمی در دفتر وی به سرعت به روی خروجی سایت های خبری رفت . در این مراسم که با حضور خانواده های داماد و عروس برگزار شده بود خاتمی و مجید انصاری وکالت عروس و داماد را بر عهده داشتند مهریه عروس نیز یک جلد کلام الله مجید و یک آئینه و شمعدان تعیین شده بود .
حالا پس از نزدیک به گذشت 6 ماه از این مراسم عقد، سید عماد پسر 24 ساله محمد خاتمی در ماه مبارک رمضان ازدواج خود را برپا کرده و پس از آن برای گذران ماه عسل راهی کشور آلمان شده است . خبر های رسیده به خبرنگار ما حاکی از این است که وی و همسرش پس از 10 روز اقامت در آلمان راهی فرانسه شده اند تا با خاله خود -خواهر همسر محمد خاتمی- که مقیم پاریس است دیدار داشته باشند .


:: موضوعات مرتبط: مجله سیاسی , ,
تاریخ : چهار شنبه 8 شهريور 1391
بازدید : 410
نویسنده : Arash

گزارش‌ها از قتل بیش از سیصد نفر از غیرنظامیان سوری در شهر داریا در نزدیکی دمشق پایتخت سوریه حکایت دارد.

به گزارش «تابناک»، پس از این که ارتش سوریه در روزهای اخیر موفق شد بار دیگر بر شهر ۲۰۰هزار نفری داریا در نزدیکی دمشق مسلط شود، خبرها از کشف اجساد بیش از سیصد نفر از قربانیان یک قتل‌عام حکایت دارد.

دولت سوریه و مخالفین یکدیگر را به ارتکاب این جنایت متهم می‌کنند اما زمان خاص بروز این جنایت، عده زیادی را به تردید و تامل وا داشته است.

...

...



:: موضوعات مرتبط: مجله سیاسی , ,

تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه های ساده و بی ریای زوج شمالی و آدرس paradise2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com